skolan,stallet sedan utgång

Jag är trött så de blir ett kort inlägg.

Vill börja med att tacka Olivia för rolig dag ,eftermiddag ,kväll ,natt!


Började min underbara dag genom att lite halft försova mig.
kom till skolan insåg att jag hade omprov i engelska (Y)
p.g.a dåligt me sömn fick jag ont i mage och huvud. deckade i christinas vilorum.
skoja inte om att de är en sån jävla skön säng där!

Efter skolan åkte jag och olivia hem te mig, käkade lite mackor, å ja mest chillade. drygade. bara fanns liksom.
Klockan typ halv 5 drog vi te stallet för jag hade kadrilj träning, så olivia har fotat lite och haft almänt kul,right ?

När vi tränat klart åkte vi hem, klockan var typ .. ah jag vet inte, nio kanske.
kom hem , hoppade in i duschen, på med kläderna för att sedan åka ner till björklinge och spendera några timmar där med älskling å många fler !
Han drog dock hem efter några timmar, vilket var extremt synd!

Mitt humör sjönk och kände att jag ville hem, bara satt där å dryga.
bad Sigge och skjuts å nu sitter jag här å DOFTAR LJUVLIGT! (L)  ili

Funderar nu på att sova. är lagom trött, helt sjukt


GODNATT, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0