Hejsan hoppsan..

Hej igen bloggen, jag vet att jag inte uppdaterat på 100 år, men tror jag ska börjanu igen, de är ju faktiskt roligare tat blogga på sommaren =)
eller är de bara jag som tycker de ?

Jag har ju som n i kanste vet gått på sommarskola hela denna vecka, var riktigt roligt! kan ni tänka er, tove gör en tummen upp för sommarskola !

Kommer göra ett inlägg där jag skiver om hela veckan. orkar inte nu.

Men här kommer en liten snabb dresscode

På  min överdel har jag
Linne -gina tricot
Cardigan - Laredoute Création
'Kiss me' t-shirt - Fishbone


Och underdelen
Jeans - Lois
Köpta hos brorsans butik. http://southstreetbadass.com/

Dålig bild jag vet. om ni vill ha bättre så säg till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0