Sporren, fd. Hööks

Tjena söta blogg läsare!
Idag har jag varit i stan med pappa :)
köpte lite smått och gott, kan tyvärr inte visa allt för de mesta är nerpackar !
ska nämnligen till Bollnäs imorgon och träffa söta och saknade Linnéa Åhberg!
Ska vara där till på lördag , Tåget är framma fem i tio så kommer kanske lägga in ett kort inlägg då :)

Köpte en grimma te Movis idag , få se vad han tycker om den när jag kommer te stallet nästa gång !
den är svart med smala ränder av reflex och sen två "remmar" kan man säga så, aja ni fattar när ni ser andra bilden, me glå päls


Tror ni att han gillar den ? ;>

Den är så söt och ser jätte skön ut för bakom öronen och nosen/mulen så är de gråfärgad päls så den både blir lite varmare och mjukare att ha på sig !



Och det bästa med den var att den inte var allt för dyr !

119 kronor :)

Tack för mig ! Jag har haft en toppen dag!
vad har ni haft för er ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0