sjuk

AVSLUTA MENINGEN :

Jag har insett att min senaste kyss: vill jag ta tillbaka.
Jag lyssnar på: tv
Jag pratar: som ett arsle
Jag tycker om: att sova, men sitter ändå uppe halva natten frmför datan
Jag avskyr när folk: klagar på mig, elle rnågon annan person när dom inte ens vet sanningen
Den som vet mest om dig just nu: är Malin
Min första vän hette: Linnéa
Kärlek är: som en bergochdalbana
När jag borstar tänderna: använder jag tandkräm, sen sköljer jag munnen med listerin, för min pappa vill de
När jag lagar mat: blir allt kaos
Jag tänder på: magrutor
Det sexigaste yrket är: kalsong modeller
Det är charmigt när: ..
Jag är rädd för: so madde
Den värsta känslan är: att bli dissad, eller ensm, du bestämmer
Den bästa känslan är: när mamma kommer hem 4 sure!
Jag är bäst på: störa på lektionerna
Om jag va ett djur skulle jag vara: Fågel
Om jag va en insekt skulle jag vara: en bajsbagge
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en hammare
Jag kommer alltid att vara: ful
Det finaste som finns är: sann kärlek, elle äkta vänskap
Nästa sommar: kommer jag att äka sönder ständerna med min sexiga mage!
Sist jag grät var: idag
Jag kan: allt
Jag kan inte: sluta älska dig
När jag vill tänka: blir allt fel
När jag bakar så bakar jag: kladdkka
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på: att jag funderar på att gå på toa sen hämta mitt täcke, hyra en film påå tv och bara mysa!
Bebisar är: otoligt gullig, men fan va jobbiga dom är när dom skriker
Idag har jag: varit på  lekton, sen tror jag hem
Ikväll ska jag: kolla på kalle och chokladfabriken igen
I morgon kommer jag: ligga hemmai sängenn tror jag
Jag vill verkligen: åka utomlands! och gå på toa

Kommentarer
Postat av: linnéa

krya på dejj gumman <3

2010-01-25 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0