sista natten i bollnäs

HEj och hå alla läsare!

Ska snart hoppa ner i sängen och sova mina sista timmar här uppe i bollnäs. Trist
Imorgon ska vi upp tidigt , sen iväg te stan runt tio kanske.
sov alldeled för länge idag, inte bra!
fick dessutom en utskällning av Linnéas syster för att vi hade galopperat med hästanra i djup snö.
förstår henne delvis, men de var inte mycket, de mästa var för att få fina foton, Linnéas mamma fotade me min kamera, som man kanske kan skriva ut och använda som tavlor, vad vet jag ?
Tyckte hon överreagerade lite, men visst de är hennes mammas hästar hon kanske vet mer om dom är jag (?)

btw, tåget åker 19:47 imorgon , så ja är nog framme i Uppsalastad runt 22:00 om inte tåget är försenat..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blire sova!

"puss på er mina små älsklingar", nej usch hur jag håller på.! Flåt


ADÌOS AMIGOS

uppdaterar när jgag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0