måndag den elfte.. Imorgon börjar skolan *suck*

Tjaoo, skrev en kortis igår å la upp lite bilder från bollnäs dagarna. Hade suuper kul!
har egentligen inte tid att skriva nu men vill va så aktiv som möjligt.

är på väg till becca, väntar på att håret ska torka lite så jag kan gå ut i kylan, vågar inte annars, håret kn ju gå av! Vet inte om de är sant, men fryta kan de iaf, har hänt mig ett x-antal ggr.

haha, en kul grej, jag satt alarm på 11:00, jag vaknade 09:59 alarmet gick igång fick meddelade av becca som fråga om jag var vaken, ja de var jag, sen hade hon skickat typ 4095570475 meddelande kändes de som men de var typ ett (?) då hade jag somnat om te halv ett ! haha
okej de var inte kul alls, gud va dryg ja ääär!!
aja ska ställa mig under hår torken nu. c yah bitches! <3

ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0