förra veckans å denna veckans ros

Innan jag avslöjar vilka de är, så .. ja de går inte att ladda upp nya bilder. å ja de suger

FÖRRA VECKANS ROS GÅR TE..


Tommie Eriksson!
Men de gulliga leendet smälter du varenda tjej som finns på denna jord!
du finns där för mig i vått och tort! tack räcker inte, du är speciell hjärtat! <3


OCH DENNA VECKA ROS GÅR TE...

Julia Jansson!
Som stårr vid min sida hela mitt liv och speciellt nu när de har hänt lite saker
vi har oftast samma åsikter och synpunkter och ja, hatar samma personer! ;)
kan inte me än tacka dig för de du gjort! de är så värdefullt att de inte går att skriva eller säga med ord!
du är underbar,! <3

Tack för mig..

Glöm inte att checka klassens nya blogg
http://kreativaklassen.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad jag blev :D Du betyder mycket för mig också! <3

2010-01-30 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0