en idiot plus en idiot elikamed två idioter

Eftersom det troligen finns folk som läser bloggen lägger jag inte ner.
men kommer troligen inte allt uppdatera ofta . är inte på toppen humör känner jag. ingen el. inget vill som jag!

hade iaf konfa idag de var kul, jag ägde sönder alla på att göra collage!
de såg förjävligt hut om jag ska vara ärlig..  vet inte vad som har hänt med datan men det går inte att göra ett piss med den, så Danne, beccas bror, kom och hämtade den idag, eller ah, så nu sitter jag vid pappas data får se hur länge jag pallar de, de finns ingenting, känne rmig ensam för de går inte att ladda ner msn... får väl sitta inne på ebuddy tror ja .. -.-'

ngn som vill hitta på ngt i nästa vecka så släng iväg ett sms 0760613174

puss på rumpen stumpen


EPIC PIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0