Hejdå fet, hej smal !

Hej hopp!
Sitter i sängen och lyssnar på musik å funderar på att börja dansa igen.
Kanske börja på "ragga" ,eller hur de stavas, med becca :)
Får väl fråga Jackie om tider å sådär så kanske man kan börja nästa år eller något <3
så hoppas maghelvetet försvinner så man kan visa sig på stranden nästa sommar eller om man åker utomlands i vinter eller något. skämms jue nästan ?! :O

Va bara i skolan i 2-3 timmar. om inte mindre, var ju på rättegång som några av er kanske vet.
tänker inte skriva om de här. vill ni veta om nå straff eller något får ni fråga Annamaria..
vill inte berätta om hon inte vill det.
- nej jag fick inte pengar. jag bad inte om de heller.
jag misste inte några pengar genom dethär så de är ingen idé. tycke jag.
Det gick bra förövrigt kom fram till att inte bråka med varandra igen, men de kommer säkert inte att hända eftersom att hon inte harmitt nummer och jag har inte hennes så de är lugnt.
så om det skulle hända att du, anna, skulle läsa detta så är de lugt mellan oss. Vill dig inget & hoppas att de inte händer igen. (:

Måste plocka undan på mitt rum... seriöst lovar att de inte finns nå stökigare!
Någon som vill hjälpa till ? kan få 20;- jag lovar! :o

saknar linnéa!!!!!! :'( <3333333333333



kom tebax :( älskar dig! <3

 


Kommentarer
Postat av: linnéa

men du är smal din griis!!! ;o <3

2009-09-17 @ 16:23:43
URL: http://honmedpiercingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0