090930

Tjohej bloggen!
Som några av er kanske vet så är jag sjuk.
Var lite små krasslig i helgen, men sen efter att ha varit uppe i månkarbo i Måndags eftermiddag med brudarna så blev det allt värre. började med att jag frös började allt bosta mer och mer å sedan gick de över till feber,huvudvärk och kallsvettningar! INTE BRA
jag som hade bestämmt med älskling att vi skulle dra till Fyrishov å sedan sova hos han... Å skulle ju kanske följa med Linnéa till uppsala på fredagen till Darkwell, stavning ?

shit the same , hoppas jag blir bättre bara!!!!!!!! JÄVLA FÖRKYLNING

för kanske 3 veckor sen så var jag uppe i Bollnäs hos Linnéa Åberg, Född och uppvuxen i Östervåla, men som för 2 år sen flyttat upp till Bollnäs.

Vi tråffades genom ett ridläger för 2 år sen, hade kontakt ett tag men sedan efter det så har vi tappat kontakten.

Tog upp kontakten igen började snacka, och fck reda  på att Linnéa skulle på exakt samma ridläger som jag, ni tänker säkert, rider du ? - yes i do! Första "idrott" , om man kan kalla det för det? , jag startade med , och den roligaste jag någonsinn har testat på!

Var i alla fall en underbart kul vecka i Östervåla!!
Efter ridlägret så blev vi mycket tajtare än vi varit innan.
bestämde mig för att åka upp dig och de gjorde jag. Var där uppe en helg det var otroligt kul och jag tänker åka upp dit igen!
Tänkte att jag kunde ladda upp lite bilder från den underbara helgen! :D

Elvira och Clapton Clapton Clapton,elvira och linnéa 


   

   

orka inte ladda upp mer bilder nu, men hat gött sakanr dig linnéa <33333333333333333333

 

Pussen


Kommentarer
Postat av: sofieblom, one in a million :]

okej, då vet jag.

tack :)

2009-10-02 @ 14:39:27
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0