höger.... vänster.... båda..... BÖGHÖG!!!!

Tjoho bloggen! :)
Idag har de inte hänt så mycket. Vi var iväg till G-sunda.. usch, å kolla på ng fkn dans skit..
den sög balle..
på vägen hem innan vi skulle åka satt jag å becca å emil å dunka musik å rave'a så chaffisen dampa loss (a''
hihi, sedan efter att man fått skäll, fick man en flash back, sen bara tänkte man..

När man kom hem snackade man vi skärmen ett tag, sen blev de lunch..
sen.. ja,, har inte gjort så mycket annat idag.. skolan sög som ni redan kanske vet,..

JO!! ehmm, fedd frågade i skolan om jag ville köpa min mobil, sa visst, när jag komer hem å frågar pappa så säger han visst, mobilen är betald, sen när mamma kommer hemfrågar man henne, då säger hon att mobiln är ej betald utan att hon betalar varje månad en viss summa å blablabla, men ja tror tat de blir ett byte iaf (:

ehm, ni som läser kan väl skicka ett mess ikv eller imorgon bitti tidigt!! innan 07:00!! OBS!!

NUMMER : 0760613174
MEDDELANDE: glöm ej mobil laddare!!!!


Ska kika lite på tv nu, sen blire sova, ha de gött folket å MESSAAAAAAAA!!!! får ej glömma laddren!!!!!!!

pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0