FRÅGESTUNDEN - AVSLUTAD

Tack för alla frågor, här kommer svaren, ärliga som jag sa :)

Postat av: Alvin

har du lång penis? : Hahah, vilken seriös fråga, nej absolut inte jag är en tjej.


Postat av: K I M L A R S S O N !

vem älskar du mest av allt ?  : Dig såklart ! Nerå men mina vänner och famliljen är det bästa jag har.
älskar du mig ? (a) : Oja du är allt för mig älskling ;)
vem skulle du offra livet för ? : Offra livet för någon är nog bara nåot man säger för att bevisa att man älskar någon
vem är din bästa vän och varför? : Becca
vem kan du prata med i alla lägen ? : Lätt Malin
hur många unika besökare har du per dag ? : Inte så många tror jag, jag har dock inte kollat, men de är nog inte mer än 10 stycken. Tyvärr
vad för idrotter går du på ? : Just nu Rider jag bara
vad är ditt fullständiga namn? : Mitt fullständiga namn är Tove Martina Backman
gråter du ofta ? : Nej Eller de beror på vad som händer runt omkring
vad gör dig glad? : Glada personer
varför börja du blogga ?  : Jag tror att jag satt och läste Sofie Bloms blogg och blev sugen på att testa att göra en egen. jag är inte världens bästa precis pch jag har mycket att lära mig
vad är det bästa med din blogg? : Det är jag som har den ? :)
läser du min blogg? : Ibland när du ber mig
vad är det bästa med min blogg? : Du är aktiv och blogginläggen är liksom inte bara en mening sen hejdå
varför har du bildagboken? : lol vilken fråga.. jag vet faktiskt inte typ för alla andra hade det.

haha kram <3



Postat av: louise

hur många besökare har du varje dag? : som jag svarade till kim, det är nog inte mer än 10 stycken..
läser du min blogg? : Ja ibland så
favoämne i skolan? : idrott
kan jag få din hello kitty dress? mihi skj men den är naajs (a) haha : Njaa, hehe.. Tröjan är för liten så kanske snart;) hahhha



Postat av: linnéa

va tkr du om mig? ärligt. : Ja jag gillar dig, men ibland kan du vara lite överdriven, men de är det somgör dig till den jag älskar!
finns du om jag behöver prata? : Självklart!
1995- ? hur länge tror du att vi ska vara kompisar? <3 : Hoppas vi fortfarande är kompisar efter nian!


Postat av: jackie

vilka är dina bästavänner? : Massa folk :), ja du är inräknad ;D
är du oskuld?  : Nej
är jag bäst? :  Nej jag är bäst
haha skoja fett konstiga frågor :D<33333


Postat av: fanny


läser du min blogg ? :) : Yes sometimes
va fick dej att börja blogga ? :P  : Precis som förut, jag läste en blogg å blev intreserad

höh jag har ingen fantasi när det gäller att ställa frågor (a)


 

Pussen <3


Kommentarer
Postat av: jessie

Haha du ska få se hur blont de är , kan visa i blogg'n ;) hela håret asså.

2009-10-30 @ 23:42:14
URL: http://yezzicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0