DAGENS


JL Wesc tröja  500:-    Ålandsbåt
G-star byxor 1200:-    Holmlunds
strumpor present        Lindex




Dagen var rätt seg, fick värsta flashbacken idag på vipen. Typ hörde Mickes skratt i huvet... Fett jobbigt
De var fett sorligt också, de var bara hans stol som stod uppe på bordet alla de andra var nere.. :c

back to life, blev fett arg på annakarin, hon suddade ut de som vi hade skrivit på tavlan..
Hade gjort som en mindmapp, de stod 'alla som kommer sakna micke skriver sitt namn här' i en ring
sen drog alla ett sträck från ringen å skrev sitt namn elelr ng mening, såg fett kladdigt ut, men fett gulligt av klassen att göra så, de var faktiskt Hillmans idé, tack!

Ida med K ska ha den bilden på bdb så ni kan väl gå in å kolla ni som vet vad hon heter, för de gör inte jag ^^ (a'' Kan faktiskt fixa bilden till ett senare inlägg om ni vill se ! :)

Känner att detta kommer bli ett onödigt å lite stort inlägg för så få läsare som jag har...
ni får läsa mer för jag uppdaterar om de är många som läser annars är det ingen idé liksom, då äre ba att lägga ner!
så läs och KOMENTERA i första hand för att hålla bloggen levande, om ni vill att den ska fortsätta

ska komma igång med 'bjkbrutttorna' också, men becca har fortfarande inte lagt in ngt inlägg.. *suck*
aja får snacka med henne imorrn eller nått.

blev btw fett sur på min mamma igår, hon sa att de inte blir nå med fotboll för mig nu när jag inte sköter skolan..
men ska försöka göra en deal med henne att om jag sköter skolan så får jag börja på fotboll å då skipper hpn veckomailen å hemringing från skolan! lät som en bra idé!

ska springa till bordet nu för maten är serverad!
acl för att ni läser, ni är underbara!

pussen  <3


Kommentarer
Postat av: ica :D

Tänkte köpa såna jeans förut, men hade nt pengar xD



Taskit att dom sudda ut allt på tavlan :@ Skrev ni upp allt igen? ;)



<3

2009-10-19 @ 19:21:49
Postat av: UppsalaMaffian ;D

Dyyyyyyyra byxor skitunge :)<3

2009-10-20 @ 23:21:51
Postat av: tove

Oja, men jag ska ju ha de bästa ! ;) <3

2009-10-21 @ 21:14:42
URL: http://tovebackman.blogg.se/
Postat av: tove

Oja, men jag ska ju ha de bästa ! ;) <3

2009-10-21 @ 21:15:08
URL: http://tovebackman.blogg.se/
Postat av: Slaensan

du vet att WESC är WESC och inte JL va?;)

2009-10-25 @ 21:41:47
URL: http://slaensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0