tkr synd om dig....

TJAAAO!

Det blev tyvärr bara morgon och kvälls bloggning idag, men har haft fullt upp hela dagen tyvärr..

Tyvker så jävla synd om Jonas just nu, jag har en svag känsla om att ng av er (Emma eller Jonas) kommer läsa detta, men vill bara att Emma ska veta att snälla lägg ner, han gillar dig inte. Inte mer än kompis iallafall. Tyvärr
Och Jonas om de är något du vill snacka om så fins jag alltid där vid din sida!





Slänger in en awsome porr bild på mig!
JAG SAKNAR SOMMAREN!


GODNATT! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tove är kär i jonas OHOHOHO

2009-11-26 @ 23:01:50
Postat av: tove

HAHAHA!!

för ett år sen :)

2009-11-27 @ 22:25:24
URL: http://tovebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0