HATA RUBRIK


Som ni kanske vet så har jag varit hemma i förra veckan (v.45) och legat med halsfluss, inte världens roligaste kanske, men jag lever!
så nu går jag på Kåvepenin,en sorts Penicillin som jag ska käka denna vecka ut sen har jag ätit de i 10 dagar.
ni som vet så är dom inte världens minsta, ser inte ut som på bilden, utanavlånga, kanse 1 cm om inte längre :'o
och jag får inte äta 1 timme innan eller 2 timmar efter, så efter skolan så är jag dä hungrig..
JUSTE, under veckan jag var sjuk så gick jag ner 4 kilo! :O
är de verkligen normalt ??

Nu ska jag gå på toa,platta håret för de har jar inte gjort idag, sen åka te Toni och hämta tvn som vi bytte mot en 745:a ;)


C yall!


Kommentarer
Postat av: Elinor

Sv: Jag ritar bilderna i Photoshop (CS4), Och så har jag en orginalbild som "mall", sen ritar jag av linjerna och färglägger. :D

Hoppas du blev nöjd med svaret på hur man ritar såna bilder :D

2009-11-09 @ 20:56:02
URL: http://elinorsfoto.blogg.se/
Postat av: emelie

sorry :( <3 glömde :o

2009-11-11 @ 20:42:46
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0