collage

tråk som fasen jag haaar..

bilden är ju ett bevis :P




dagen ska jag kanske beskriva lite kort,, ehm pappa fick kära mig te skolan för jag pallade inte skynda mig te bussen så jag kunde slöa lite till :D
kom te skolan .. inte en ända kotte från klassen någon stans så jag gick ut te uppehållsrummet å satt mig där snackade lite med kim å dom, sen kommer Hübinette från lärarkorridoren , då har dom varit hos skolsköterskan å legat där å degat.. UTAN MIG! *morr* på de
aja, satt kvar i uppehålls. snackade med lite folk sen började vipen så var tvungen att gå..
kom försent te massa lektioner, men ja pallar inte bry míg fast jag måste nu när de snart är betyg.. men men.. maten var äcklig och allal lärare är peddon!

peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0