FÖRLÅT!

Ursäkta min slarvighet genom att inte lagt in nåra inlägg.!
sla bättra mig!!!!!! FÖRLÅT!!
Men här kommer iaf dagen.

Skola ida, dryg som vanligt.
tränade på grease musikalen som tar plats den 16 maj (prel.)
efter skolan gick jag å caisa hem till anneli, å caisa åt upp alla köttbullar..
sen sjöng vi singstar till 16:50
17:00 var den kör till 18:00
vi hade kul på kören, sjöng roliga låtar och gick kil information,
ha luft å börja hos "sångpedagog" stavning.. :S
men jag vet inte om jag pallar ><
haha, sen för nån dag sen fick man reda på att man kanske ska få börja på fotboll  igen!!
men dock inte i SK Iron.. -.-'
så jag tycker att vi ska vara lite snälla å följa med mig!! (ni vet vilka ni är)
ja, jag kanske ska börja i Skuttunge!
wäääyh! för att få börja på fotboll igen!!
men buuu! för att de inte blev SK Iron..
Aja vill görna att ni ska komma med förslag om man ska börja i skuttinge eller om man ska fortsätta att tjata om att få börja i björklinge. kommer dock inte ge några utslag.. kommer så stilla...
vill börja men vet ändå inte om jag vill..
well...
komentera gärna å hjälp mig!
jag vet verkligen inte vad jags ka göra just nu!

pussen

bajs bajs bajs


Kommentarer
Postat av: SÄGER INTE!

TOVE TOVELITO :D

2009-03-15 @ 22:30:25
URL: http://Tina.nu
Postat av: tove

robban du är tjock! :D <3

2009-07-12 @ 19:13:57
URL: http://tovebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0