12/3 - 09

jaha, idah är den den 12 Mars å bästaste barndomsvän fyller 14! :D
GRATTIS!  <33333333333333
skit dryg dag idag...
var ju å bada 9 timmar igår , -.-' men vi hade skit kul juh!
jag har typ kvar märkerna på kroppen :'o
haha! vare bara anneli som inte gjorde ?
du skulle fan ha provat! ^^
sen när vi hoppade från trametten så gjorde Tove å Caisa magplask! :S
ont ont! sen hoppade caisa från 3:an , 5:an, 7:an och 10:an  cooooooling! xo
var där till 09:00 till - 18:15 ? gick vi upp tror jag.
sen åkte vi segaste fittbuussenhem :S
han gore helt cp å bussen sög häst balle!!
å juste!!
grattis till Danijellas syster som fyllde år i går! :D
fy fan vad jag saknar er!!! <333333
Ni måste komma till sverige snart! <33

nu ska tove käka pannkakor för 3:e gången..
först går på fyrishov, sen idag i skolan sen nu hemma, å om man ska sätta betyg på etta,tvåa,¨trea så blire
1:a - Hemma
2:a - Fyrishov
3:a - Skolan

:D haha gud va dryg jag är!
ha de bra  pussen!
Tove älskar Kalle!  :D <3

Kalle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0