HISSA&DISSA


* Att jag fyller år imorgon

* att jag går i töntigaste klassen, men jag älskar den som fan!

* det snart (ÄNTLIGEN) är sommarlov

*att jag ska få träffa robban. (ÄNTLIGEN)

*att jag har världens gulligaste brudar som mina två bästa vänner!




* att mamma klaga på att jag köpte fel sorts grädde

* att jag har huvudvärk
* på alla som klagar på hur mycket hom verkligen hatar ett visst band (t.e.x tokio hotel)
so what om ni hatar dom ? skriv av er som jag gör på en blogg eller på ett papper, sedan river ni sönder det, okej ? bra överrens!

* Anders Westerlund's finniga face/nacke

* att jonas inte pratar med mig längre...

Kommentarer
Postat av: jackielinden.blogg.se

haha lugnt, älskar dig också :D

2009-06-03 @ 15:32:19
Postat av: fanny

varsågod älskling :D<3333333

2009-06-04 @ 21:43:04
URL: http://fjaantig.blogg.se/
Postat av: Robban!

Hahaha Hissa att få träffa mig !

BUSE :D <3

2009-06-23 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0