DAGEN

åkte in till banken vid 12 typ pappa satt in lite money.
sedan åkte vi till vänge till bostons(hunden) uppfödare, träffade bostons lillasyster! å jag överdriver inte om jag säger att hon var t.o.m sötare än mig! :D å DÅ är man söt på hög kvalite!

sedan åkte vi till Mc10 ;) nerå, men mamama MCDONALDS å tröck i mig en plus meny för att få det där förbannade GLASET! :D woho, and i get it! :D Lila, ville fan va röd, men de va förra veckans.. :(

aja, åkte hem, chillade lite, satt mig vid datan, sen frågade pappa om jag ville följa med dig stan. (igen!) å kolla på brorsans sons nya läägenheeet! :D
rev lite kök snackade med en ledsen robban sen åkte man hem igen, (:
har varit hemma i kanske 1½ timme nu, käkat lite mat,  känns toppen! :D

längar fan till imorgon :) mohahahha! :D:D:D:D
först blire linnéa sen uppsalastad å till robban....

sen vänta de var nå mer.. juste!! "ANTON" VA BERÄDD INFÄR IMORGON! ;D hahahahahahahahahha xD

kysshej



Juste knäppte lite kost på hunden också, för han ska ju kanske bli pappa till nästa sommar, :) här kommer några bider (:

Boston å Lasse (uppfödaren)


Boston såg mig,pappa och Linnéa hahah, så söööt!


Anslutar med en liten utställnings bild på underbara hunden :)! <3

Kommentarer
Postat av: Kungen?

Gud vilken gullig hund:), å du verkar ha haft en underbar dag:), Puss på're

2009-07-21 @ 23:32:58
URL: http://woho
Postat av: llinnéaa

fett bäst dag baby, tack för allt :)

vem är anton då? ;) haha <3333

2009-07-21 @ 23:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0