when you look me in the eyes

(01:15)
Nu kom jag hem från kyrkan!
har nämnigen vart lite religös inatt , de trodde ni aldrig om mig, vah ?
men jodå, måste ju gå två gånger unger jullovet eftersom de inte är ng konfa.
kyrko kören sjöng jätte fint! trotts att de var så sent

Jag har inga bilder .. än. har ingen USB sladd till kameran som jag fick av pappa, eftesom den är begagnad så vet jag inte vart den tog vägen. får väl gå ner till jennt å råna henne! har ju lika märke så de borde ju passa. Tror jag ska göra de imorgon för Björn ville ha bilder från inatt, för han har inga bilder från en gudstjänst, för dom brukar inte fota då.. så jag får väl hjälpa till !

Jag har inte så mycket att skriva om, tackar så jätte mycket för den gida maensom man fick hemma hos syster!
& kaffet Marie! shit va gott, nästan så man måste åka förbi senare idag och ta lite till ;) hehehe!

Slänger in en bild på mina fina hörlurar som jag fick av pappa igår som tidig julklapp . Puss på de!


Undrar utöver detta vad som händer på nyår, ska man tjata så man kanske får vara i björklinge, eller ska man umgås med släkten som man inte gör så ofta längre ?
hjälp

Nu ska jag lägga mig och lyssna på radio tills jag somnar och tänka.. kanske glömma allt som hänt och bara börja om på ett nytt kapitel ?

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0