no time for you .. sorry baby

Tjue freakes!
har igentligen inte tid att blogga nu för tysken har kommit, hatar ordet tysk, delåter så ovälkommet, men dom säger säkert svenne te oss elelr ngt xD
hehe, ville bara säga att jag har fått ont i halsen IGEN...
först åt jag ju penicillin 1 gång första gången jag fick ont, då sa dom att de var halsfluss, sne åt jag i 10 dagar blev bra, slutade äta på en söndag sen på måndag kvällen fick jag ont igen...
åkte in men dom sa tat dom inte kunde ge mig penicillin för då kunde jag blivit resestent mot det.. Vilken betyder att min kropp lär sig att penicillin bara är något jag stoppar i mig.. de kommer inte hjälpa
så han sa du får inte få feber, kom in direkt då
fick feber , åkte in, FICK PENICILLIN!!! WOHOO
blev bättre direkt!!
men nu så har jag redan blivit typ tjock i halsen... suck hoppas de inte blir värre.!! ORKAR INTE DETTA!!!!

 

PUSS Å HEJ


Kommentarer
Postat av: simone

Fyfan.. lider med dig, tog mig precis ur det, känns om om det är på g igen, ork!

2009-12-03 @ 13:49:39
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0