GO' JUL

God jul alla få underbara läsare, som suger på att komentera :)

Ni kanske vet att jag älskar klappar! julklappar som presenter!
Men man kan ju inte alltid få allt som  man vill ha, tyvärr!
men här är iaf de jag önskade mig och de jag fick :)

 systemkamera

Pengar
Tomma CD skrivor (bränna)
Moppen lagad
120 säng
Ps3 spel
Ny Ps3 Konsol
Parfym
Talva, Kines/japan motiv
Erik Grönwalls skiva
Hörlurar
Ny jacka
 de 2 sistaTwiligt böckerna , " så länge vi båda andas" & "Genom dina ögon"
 "3000 roliga historier" , bok

Och till de så behöver man ju såklart ett bokmärke, så de böljde med :)
UGS skor :)
CD & DVD väska


Tror devar, alt tackar så JÄTTE mycket !: D  <33
Hoppas ni får en bra jul,nu ska jag till syster och hennes familj och ha kuul! :)

puss


Kommentarer
Postat av: Jennifer Jansson

Jag fick också Eriks skiva :D

2009-12-26 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0