Jag är sjukt trött å har ont i huvet.... -.-

Shue shue !

sitter hemma hos Malin just nu
Dom har nyss badat Elli för hon luktade bajs... sen så hade hon bajsat 2 ggr på altanen så Madde och Malin fick plocka upp det ;) haha (a)

gick hem till malin vid 12 tiden för jag fick sjuuukt ont i huvet å mådde piss!
fick en värktablett å mådde bättre men orkade inte gå tillbaka till skolan :')
slår vad om att det är ng som kommer att skvallra till aka att jag skolkade för att jag inte pallade. men men , va dumma då (:
fine för mig då vet man att man inte kan lita på den..'

ehmm.. vet inte vad vi hittar på sen, blir väl kanske baka ng =)

Nu är Elli ny badad å ser grymt töntig ut! hahahahhhhahaha

Å becca mår bra!!!!! :D  jippiiieeee!!!
Hoppas att den skiten som håller på nu försvinner  föralltid!

pussen <3


Kommentarer
Postat av: toves älskling :D

mjaaaaow (a ja det typ försvinner mer och mera nu :D JIPPIE :D:DD:D:D:D <33333333333333333

2009-08-30 @ 16:06:12
URL: http://rebeccatrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0