fyfan..

Nu är det lång innan jag börjar gråta..
låg och kollade på film med älskling då mobilen ringde, svarade, de var pappa.
han sa att de inte gick så bra hos vetrinären, de är något fel på Bostons hjärta.
Vi vet dock inte vad det är ännu. Pappa ska ringa s.l.u imorgon och fråga om vi får komma in med Boston.
Hoppas på att vi får komma in & att Katarina jobbar !
Vi vet ingenting om hur farligt de är eller hur svårt de är att behandla.

och DÄR kom tårarna.
men jagvet inte om de är för at tjag är ledsen eller om de är musiken, kanske lite både och...
fyfan..

om du slutar andas vet jag inte vad jag gör!










KÄRLEK TILL LÅTEN





Kommentarer
Postat av: linnéaa

neej, fyfan asså ;'( när jag läste jag bara kände hur tårarna börja rinna! ;o

finns gumman <33

2009-08-07 @ 19:15:32
URL: http://ppeterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0